איתי מור: כלכלות במשבר או במחסור משוועות להזרמת כספים ולכן זוהי הזדמנות מעניינת מאוד לקהל הישראלי לבחון היטב את השוק האירופי. משקיעים יגלו שוק מעניין, תוסס וכזה שמעוניין לקדם עסקים ויש לו, בהחלט, מה להציע".

במדור הכלכלי באתר וואלה, מסביר איתי מור, נשיא התנועה הציונית "מעבר לקשת פורטוגל" על המשבר הכלכלי שפקד את מדינות אירופה בעקבות הקורונה ועל השוק האירופאי המאתגר שדווקא בתקופה זו יביא הרבה הזדמנויות למשקיעים מן החוץ.  איתי מור ציין שפורטוגל תשתמש בכל המענקים מקרן ההבראה של האיחוד האירופאי כדי לאושש את הכלכלה לאחר הקורונה וכי כלכלת פורטוגל התכווצה בשנה שעברה ב-7.6% בגלל הקורונה וזה השפל הגדול ביותר שלה מאז 1936.

"אין ספק שהקורונה מביאה איתה אתגרים רבים. כעת, כשהאתגר הבריאותי קיבל מענה בדמות חיסונים שמתחילים לעבור בין המדינות ולטפל ישירות בווירוס כעת מגיע אתגר הטיפול בכלכלה", אומר  איתי מור, "השנים הקרובות יהיו מבחן רציני לכלכלה האירופית וצפויות להיות מאתגרות מאוד לחלק מהמדינות. מדינות רבות ייאלצו להתמודד עם מובטלים רבים, עסקים סגורים וכלכלה שהוציאה הון על מענקים לאזרחים. עם-זאת, דווקא אתגרים אלו יביאו איתם הרבה הזדמנויות למשקיעים מן החוץ. כלכלות במשבר או במחסור משוועות להזרמת כספים ולכן זוהי הזדמנות מעניינת מאוד לקהל הישראלי לבחון היטב את השוק האירופי, וודאי בשנים הקרובות. משקיעים שיחליטו להיכנס לשוק האירופי על שלל מדינותיו השונות יגלו שוק מעניין, תוסס וכזה שמעוניין לקדם עסקים ויש לו, בהחלט, מה להציע".

קראו את הטור המלא כאן

מאמרים נוספים

יש לכם שאלות?

פנו אלינו כעת!

072-395-1339
דילוג לתוכן
Thanks! We'll contact you soon.

צרו קשר