פורטוגל זכתה במקום ראשון כיעד הטוב ביותר בעולם לחיות בו אחרי פרישה במדד השנתי העולמי המוביל!

3 קהלי יעד הופכים את הביקוש בפורטוגל, ופורטו בפרט, לקשיח:
1 – תיירות
2 – סטודנטים
3 – מהגרים
קבוצת המהגרים מתחלקת לכמה חלקים, יש ביניהם את המשקיעים כנתח מרכזי, ויש גם את הפנסיונרים שבוחרים לעבור לגור שם בזכות איכות החיים ועלות המחיה הזולה יחסית למערב.
פורטוגל ממשיכה לככב ולזכות במקום ראשון במרבית המדדים העולמיים המובילים על פי בחירת אלו שעברו אליה.
המגזין העולמי המוביל International living להשקעות נדל"ן, להכנסות מעבר לים ואפשרויות פרישה פרסם את המדד השנתי העולמי שלו לפרישה. המדד מבוסס על מידע מהימן מעורכים, עיתונאים ומאלפי מקורות מוסמכים שחיים ביעדים הטובים ביותר בעולם ומדווחים על הקהילות שמעבר לים. חשוב לציין שאנשים אלו לא שייכים לאף חברה העוסקת בשירותי נדל"ן, תיירות ו\או רילוקיישן ודעותיהם עצמאיות ונטולות אינטרס לחלוטין!
פורטוגל 🇵🇹 זכתה במדד במקום הראשון עם הניקוד הגבוה ביותר של 87.43, כשאחריה מקסיקו במקום שני ופנמה במקום שלישי. הקריטריונים שעל פיהם פורטוגל קיבלה את הניקוד הגבוה ביותר היו: שירותי בריאות, פיתוח\ממשל, וויזות\הטבות.
טרי קולס, העיתונאית של International living מציינת שלמרות גודלה הקומפקטי, לפורטוגל יש מה להציע לכל אחד ומדגישה את נופיה והאפשרויות לגור בתוך אזורים עירוניים, כפריים וליד החופים. יתרונות גדולים נוספים שצויינו במדד הם שליטה בשפה האנגלית, שאותה מלמדים בבתי הספר והאדיבות והפתיחות של התושבים המקומיים – "הם מקבלים תושבים זרים בזרועות פתוחות ובנשיקות".
גם העובדה שפורטוגל במקום ה-6 בעולם במדד השלום העולמי הוזכרה בדוח המדד, שירותי בריאות פרטיים וציבוריים ברמה גבוהה, מים טריים לשתייה, תשתיות חשמל אמינות ואינטרנט מהיר, כבישים קלים לניווט וקהילה גדולה של למעלה מ-500,000 תושבים זרים.
מה העלות החודשית למחייה בפורטוגל אחרי פרישה?
טרי קולס מציינת שזוג יכול לחיות בנוחות בעלויות שנעות סביב ה-2,500$-3000$ בחודש, תלוי באורח חיים, מיקום ובדיור שנקנה או נשכר. אזורים כמו ליסבון, פורטו ואלגרבה קצת יותר יקרים מאשר אזורי החופים.
 
⬅ קראו כאן את הכתבה המלאה באתר The Portugal  News.
אם גם אתם מעוניינים בחיי פרישה נוחים ורוצים לדאוג לפנסיה שלכם כבר מהיום וליהנות מיתרונותיה של פורטוגל, צרו איתנו קשר ונייעץ לכם כיצד לעשות זאת באמצעות הפרויקטים שלנו בפורטו.

מאמרים נוספים

יש לכם שאלות?

פנו אלינו כעת!

072-395-1339
דילוג לתוכן
Thanks! We'll contact you soon.

צרו קשר