החל מ- 100,000 יורו השקעה למשקיע

מינימום 50% על הכסף, ממוצע של 100% כסף על כסף

צפי החזר: בין שנה לשנתיים וחצי בממוצע

5-10 שותפים

אפס התעסקות למשקיעים

שקיפות מלאה ועדכון בכל שלב בדרך

"כשתהיה לכם עסקה מעניינת בפורטוגל תגידו לי. אבל משהו באמת מעניין".

זה המשפט שאנחנו שומעים אינספור פעמים ביום, כל יום, והביקוש רק עולה ועולה מדי שנה מאז 2015, כאשר פורטוגל התחילה להתאושש מהמשבר הכלכלי שפקד אותה. במהלך השנים הללו שוק הנדל"ן בפורטוגל רשם עליות מרשימות למדי ומחירי הנכסים קפצו פי 4, תחילה בליסבון, בירת פורטוגל, ולאחר מכן גם בפורטו, העיר השנייה בחשיבותה ובגודלה בפורטוגל ששוכנת על החוף.

"מה זה נקרא מבחינתך מעניין?" אנחנו שואלים. ופה התשובות מתחלקות בין היזמים, שמעוניינים לבצע השקעה מניבה על ההון שלהם, לבין המשקיעים שמעוניינים ברכישת דירה כזו או אחרת, שתיתן להם תשואה חודשית לאורך זמן.

במאמר שלפניכם נתייחס למשקיעים שמעוניינים להצטרף לקבוצות משקיעים, ולאו דווקא לבצע רכישה של דירה בודדת (על כך ניתן לקרוא בלינק שכאן).

הקסם בהשקעות בפורטוגל, הוא שמדובר במדינה מערב אירופאית, שהכלכלה בה, והנדל"ן בהתאם, עדיין לא הגיעו לגבול העליון של המחירים שלהם, כמו שקורה במדינות אחרות במערב אירופה. כך יוצא שמצד אחד יש עוד פוטנציאל צמיחה מרשים לנכסים שלנו, ובמקביל, התרבות השלטת – הן של התיירות, והן של התושבים המקומיים – היא תרבות מערב אירופאית, עם כל הנוחות הנלווית להשקעה שכזו.

גם פערי השפה פחות משחקים תפקיד, שכן עם ליווי נכון, ועבודה עם הגורמים הנכונים, השפה האנגלית לחלוטין יכולה להספיק.

יתרונות נוספים שניתן להצביע עליהם ספציפית בפורטוגל הם תנאי המימון של הבנקים המקומיים, המאפשרים להגיע עם הון ראשוני נמוך יחסית, וכן, העובדה שאין צורך להחזיק באזרחות פורטוגלית לצורך ההשקעה. עוד יתרון שראוי לציין, הוא שהמיסוי על רכישת הנכס מחולק למדרגות מס שוות לאזרחים וגם למשקיעים זרים.

כל אלה ועוד הפכו את פורטוגל ליעד נדל"ן מבוקש לא רק מצד ישראלים, אלא גם (ובמיוחד) מצד משקיעים בינלאומיים מצרפת, ברזיל, בריטניה, גרמניה, ארה"ב, קנדה ושוויץ שמספרם רק הולך ועולה עם השנים.

אם נתמקד לרגע במשקיעים הישראלים, היתרון הגדול ביותר עבורנו, הוא שהאלטרנטיבה הקיימת בארץ לתשואה על הכסף שלנו, פשוט לא רלוונטית, בשל מיסוי גבוה מדי וכר אלטרנטיבות מצומצם למדי.

כך ישראלים רבים מוצאים את עצמם תרים אחר השקעות כדאיות מעבר לים, ופורטוגל היא בהחלט יעד שמפתיע כל פעם מחדש בעסקאות שניתן למצוא בו.

העסקאות הטובות באמת הן לא אלה שמשרד תיווך מקומי יפרסם. כדי להגיע אליהן צריך לחטט רגליים בין יזמים, קבלנים, בעלי קרקעות ו/או מבנים ולהבין היטב את המגמות השונות בפורטוגל – מגמות דמוגרפיות, חברתיות, תרבותיות וכמובן – פיננסיות. כל אלה הם הסיפור שמאחורי המספרים בתחזית העסקית של כל פרויקט בנפרד.

מרבית הפרויקטים המיועדים לקבוצות משקיעים מתרכזים בבניין/ מבנה שנרכש במרוכז ועובר שיפוץ, השבחה ומכירה לפי שווי גבוה משמעותית.

את הפרויקטים מאתר איתי מור, מייסד המועדון הפורטוגלי, בעלים של חברת TERRA, חברה יזמית מקומית בפורטוגל ביחד עם הצוותים המקצועיים שלו.

רכישת הנכס מתבצעת על ידי קבוצת המשקיעים, המתאגדת ב SPV (חברה ייעודית לצורך הפרויקט הספציפי). משלב זה ניהול הפרויקט כולו: בירוקרטיה, פיננסים, הריסה, בנייה, שיווק ומכירה – הכל מבוצע ומנוהל על ידי מועדון המשקיעים הפורטוגלי בהובלתו של איתי מור, תוך עדכון שוטף של חברי הקבוצה על סטטוס הפרויקט.

מה שאומר, שמרגע ההשקעה, למשקיע יש ראש שקט ואפס התעסקות בהשבחת הכסף שלו. את ההשקעה שלו המשקיע יפגוש בממוצע של שנתיים וחצי מרגע ההשקעה, כאשר הוא לכל הפחות מוכפל פי 1.5, ובמקרים רבים אף פי 2 ויותר – הכל פר פרויקט.

למידע על הפרויקטים שעל הפרק – יש למלא פרטים מטה:

יש לכם שאלות?

פנו אלינו כעת!

072-395-1339
דילוג לתוכן
Thanks! We'll contact you soon.

צרו קשר