"מעבר לקשת" הוא ארגון ציוני עולמי שנוסד ב-2014 כדי לשקם את החזון הציוני ולהפוך אותו לרלוונטי עבור יהודי העולם במאה ה-21, באשר הם. "מעבר לקשת" מאמין שישראל צריכה להעצים את הנוכחות היהודית בתפוצות, ליצור חזון חדש ורלוונטי של ציונות ולחבר אנשים ברחבי העולם לחזון זה.
בשנת 2020, עו"ד איתי מור מונה לנשיא עמותת "מעבר לקשת פורטוגל" וכך ייסד באופן רשמי את הסניף הפורטוגלי של הארגון העולמי "מעבר לקשת" שיש בו 14 סניפים פעילים ברחבי העולם.

הרקע להקמת הסניף הפורטוגלי היה צמיחת והתפתחות הנוכחות הישראלית והיהודית בפורטוגל (האוכלוסייה היהודית בפורטוגל גדלה מ-600 לכ-10,000 איש), בין היתר בזכות התיקון לחוק האזרחות הפורטוגלי שעבר ב 2013 והפך יהודים רבים לזכאים לאזרחות. 

תכלית "מעבר לקשת פורטוגל" היא לאפשר את מימוש הפוטנציאל לשיתוף פעולה הדדי ופורה בין המדינות והעמים תוך פעילות ענפה בכל הרמות: מסחר, חברה, מדע, נדל"ן, פוליטיקה ועוד. העמותה מהווה למעשה גשר תרבותי ועסקי בין ישראל, פורטוגל והעולם היהודי.

גשר זה מסייע בצמצום הפער הקיים בין העניין הרב שהישראלים בפרט והיהודים בכלל מביעים בפורטוגל, לבין ההיכרות שלהם עם התרבות והנורמות התרבותיות-חברתיות במדינה כולה, גם בחלקים שמחוץ לליסבון ופורטוגל.

כאן באתר, תוכלו למצוא מידע בנושאים כמו אקטואליה, תיירות, רילוקיישן, נדל"ן, אזרחויות ועוד. כמו כן, עמותת מעבר לקשת פורטוגל מפעילה את קבוצת הפייסבוק "מעבר לקשת פורטוגל", בתוכה מתפרסם מידע חדש ואקטואלי על בסיס קבוע, ובמסגרתה נוצרות גם היכרויות חדשות, קשרי עבודה וחיבורים עסקיים בין חברי הקבוצה.

יש לכם שאלות?

פנו אלינו כעת!

072-395-1339
דילוג לתוכן
Thanks! We'll contact you soon.

צרו קשר