לא פעם אנחנו שומעים מאנשים שמסביבנו וקוראים ברשתות החברתיות על המעבר לחו"ל למטרות לימודים ועבודה ובדרך כלל כשהם מסבירים איך הם עשו זאת, הם מתחילים מהתשובה: "יש לי או הוצאתי דרכון אירופאי". מה שגורם לנו להתעניין, כיצד גם אנחנו יכולים לעשות זאת, במיוחד אלה מאיתנו שחולמים על שינויים כאלה בחיים.

בזמן שאנחנו נחשפים לדוגמאות של אחרים שהצליחו לעשות את מה שאנחנו עדיין לא, כי לנו זה נראה כדבר בלתי אפשרי, זה גורם לנו לתהות, האם גם אנחנו, כאזרחים ישראלים מהשורה יכולים להוציא דרכון אירופאי שיאפשר להגשים את חלומותינו וכיצד זה אפשרי על סמך הנתונים והשורשים שלנו. בעמוד זה נספר לכם על היתרונות העצומים של הדרכון האירופאי, על הזכאות לדרכון וכיצד אפשר להוציא אותו.

וגם נסביר האם מומלץ להוציא אותו לבד או להיעזר בליווי מקצועי ומה צריך לקחת בחשבון לפני שמוציאים דרכון אירופאי? בנוסף, תגלו איך הדרכון יכול לעזור ולפתוח דלתות לא רק לכם, אלא גם לילדיכם. דרכון אירופאי הוא דרכון שזכאים אליו בעלי אזרחות אירופאית של אחת או יותר מבין 27 המדינות שחברות באיחוד האירופאי:

איטליה, בלגיה, גרמניה, הולנד, צרפת, לוקסמבורג, אירלנד, דנמרק, יוון, ספרד, פורטוגל, אוסטריה, שוודיה, פינלנד, אסטוניה, הונגריה, לטביה, ליטא, מלטה, סלובניה, סלובקיה, פולין, צ'כיה, קפריסין, בולגריה, רומינה, קרואטיה. כל מי שהפך לאזרח של כל אחת מהמדינות המצוינות, מקבל דרכון של אותה המדינה שהוא דרכון של האיחוד האירופאי.

מה היתרונות של דרכון אירופאי?

לדרכון אירופאי יתרונות עצומים ולכן הוא נחשב לאחד הדרכונים הנחשקים בעולם. דרכון זה פותח הרבה אפשרויות שחסומות לבעלי דרכון ישראלי בלבד. הזכאים לדרכון הופכים לבעלי זכויות מלאות כאזרחים של מדינות האיחוד האירופאי, ובתוך כך:

זכויות סוציאליות, לימודים חינם או במחירים נוחים במיוחד, אפשרויות מגורים, תעסוקה, השקעות נדל”ן וניצול הזדמנויות עסקיות, מעבר חופשי בין גבולות מדינות האיחוד (לפי אמנת שנגן) ועוד. אחרי שתקראו על ההזדמנויות הרבות שנפתחות עם דרכון אירופאי, סביר להניח שגם אתם תמהרו לברר כיצד להוציאו.

שהייה בלתי מוגבלת במדינות האיחוד האירופאי

אזרחי האיחוד האירופאי יכולים לשהות באירופה ללא הגבלת זמן, לכל מטרה שהיא, בין אם למטרת מגורים או טיול. כמו כן, בעלי דרכון אירופאי יכולים לנוע בחפשיות בין 27 מדינות האיחוד, כולל המדינות שנמצאות תחת אמנת שנגן.

זכאות לעבודה

ידוע שלא קל לקבל ויזת עבודה מהמעסיקים באירופה. זהו יתרון גדול לבעלי דרכון אירופאי שמקבלים זכאות לעבוד בכל אחת ממדינות האיחוד האירופאי, ללא כל הגבלת זמן.

לעמות זאת, מי שאין בבעלותו דרכון אירופאי לא יכול להימצא, לעבוד וללמוד במדינות האיחוד האירופאי מעל 90 יום מדי כל חצי שנה. דרכון אירופאי פורטוגלי מקל משמעותית על מציאת עבודה במדינות האיחוד ובפורטוגל במיוחד כי המעסיקים מעדיפים להעסיק אזרחים של האיחוד מבלי הצורך להתעסק בהוצאת ויזות והיתרי עבודה.

לימודים גבוהים בחינם או בסבסוד

דרכון אירופאי מקנה זכאות ללימודים ב-27 מדינות האיחוד האירופאי – בחלק ממדינות האיחוד מדובר בלימודים בחינם ובחלק בתשלום חלקי לאחר סבסוד. רק בשביל לסבר את האוזן, הלימודים בארץ לתואר ראשון, באוניברסיטה מתחילים מלמעלה מ-10,000 ₪ בשנה, מינימום של 3 שנות לימוד, מגיעים לתואר שעולה לנו 30,000 ₪ במינימום של המינימום.

כשמסתכלים על מכללות, המספרים יכולים לקפוץ גם פי 2 או 3 לכל שנה, כלומר, תארים ראשונים בארץ מגיעים גם ל 50 ו- 60 אלף שקלים בקלות! החיסכון שהדרכון הזה מעניק לכם הוא ברור. מוסדות ההשכלה הגבוהה באירופה מובילים בתחומם, עם מוניטין מוכח ומקנות אפשרויות חדשות ושיתופי פעולה בינלאומיים. בנוסף, ישנן תכניות לימוד שמאפשרות במסגרת הלימודים ללמוד סמסטרים במדינה אחרת, השונה מזו שאתה לומד בה את התחומים העיקריים.

בליווי מועדון הדרכון הפורטוגלי גם לקוחותינו הגשימו חלומות והפכו לסטודנטים מן המניין במדינות האיחוד האירופאי. לדוגמא, בשנה האחרונה, דניאל ביקש להוציא עבורו דרכון אירופאי פורטוגלי ולקבל אותו בטווח הכי קצר שאפשר, בפחות משנה. כעבור 7 חודשים, לאחר שטיפלנו בבקשת הזירוז להוצאת אזרחות פורטוגלית, הדרכון היה אצלו ביד!

בזכות הדרכון דניאל התחיל ללמוד פיזיותרפיה באוסטריה, באחד המוסדות הנחשבים באירופה בסבסוד מלא וחסך לעצמו עלות לימודים של 8500 אירו, הרבה יותר ממה שהשקיע בדרכון. אגב, תוך כדי הלימודים הוא גם יכול כמובן לעבוד מה שהופך את הדרכון האירופאי שקיבל לעסקה משתלמת עוד יותר!

זכאות לבני משפחה ולצאצאים

אם אתם זכאים לדרכון אירופאי, גם בני הזוג שלכם וילדיכם זכאים לדרכון אירופאי פורטוגלי. על כך נרחיב בהמשך. מה שאומר שתוכלו להוריש את כל הזכויות הנפלאות שאנחנו מתארים לכם גם לדור הבא, כלומר לנכדיכם. מה יכול להיות יותר טוב מזה?
הטבות לבעלי עסקים מדינות האיחוד האירופאי מעניקות הטבות מס, הטבות מימון למשקיעים ועוד. בתור אזרח אירופאי ניתן להקים חברה, סניף של חברה אירופאית או עסק בכל אחת מ-27 מדינות האיחוד במהירות ובקלות.

במרבית מדינות האיחוד, אפשר להקים חברה בפחות מ-100 אירו תוך 3 ימים! באיחוד האירופאי ישנם גופים כמו מועדון הסטארט אפ האירופאי, מועדון ייעוץ אירופאי שניתן לפנות אליהם לייעוץ ולבקשת מימון לעסק, למיזם ולסטארט אפ. בעלי עסקים עם דרכון אירופאי מרוויחים מההסכמים הכלכליים של מדינות האיחוד האירופאי ולא מוגבלים במכשולים והגבלות שתקפות לאזרחים שלא מהאיחוד האירופאי.

הטבות כלכליות למשקיעים

האיחוד האירופאי מציע תכניות תמריץ בנושא של מס השקעות הון. לאירופה אין הסכמי מיסוי כפול (או מס נמוך) ביותר מ-60 מדינות. היתרון לזכאים לאזרחות פורטוגלית הוא שפורטוגל מציעה שיעורי מס נוחים או תכניות הכנסה זרות שיכולות ליצור סביבות מס אטרקטיביות להשתקעות בשנים הראשונות במדינה.

נדל"ן באירופה

בעלי אזרחות מדינות האיחוד האירופאי יכולים לרכוש נכס בכל אחת ממדינות האיחוד האירופאי ללא אישורים מיוחדים שדרושים לאזרחים אחרים. במיוחד בפורטוגל יש הזדמנויות נדל"ן יוצאות דופן, שעליהם תוכלו לקרוא כאן.

תיירות

שהייה במדינות ללא צורך בויזה. דרכון אירופאי פורטוגלי מאפשר כניסה למעל 100 מדינות בעולם ללא צורך בהוצאת ויזה. חוץ ממדינות האיחוד האירופאי, מדובר במדינות בשאר היבשות, כמו דרום אמריקה ואסיה שבדרך כלל כרוכות בעלויות להוצאת הויזה לאזרחים הישראלים. זהו יתרון חשוב מאוד במיוחד בתקופה האחרונה, כאשר בעקבות הקורונה חלים שינויים ואיסורי כניסה למדינות, מה שמונע מבני משפחה לבקר אחד את השני ולהתאחד.

ארצות הברית

בעלי אזרחות פורטוגלית כאזרחי האיחוד האירופאי לא נדרשים להוציא ויזת תייר או ויזת עסקים לארצות הברית ולקנדה. מה שאומר שהם יכולים לטייל או לשהות בארצות הברית עד 90 יום. כיום, בתקופת הקורונה תהליך הוצאת ויזה לארה"ב לאזרחים ישראלים לוקח כשבעה חודשים בממוצע והוא כרוך בתשלום. תחשבו כמה זמן וכסף תוכלו לחסוך עם דרכון אירופאי!

כמו כן, בעלי דרכון אירופאי יכולים לקבל היתר עבודה או להגיש מועמדות לעבודות מסוימות שלא דורשות תושבות קבע בארצות הברית. יתרון גדול נוסף לישראלים שמחזיקים גם באזרחות אמריקאית הוא ששתי המדינות מאפשרות להחזיק ביותר מאזרחות אחת ולכן אין הגבלה על הוצאת דרכון אירופאי פורטוגלי.

אוסטרליה

בעלי דרכון אירופאי זכאים לויזה לאוסטרליה ללא תשלום לשהייה של עד 90 יום. תהליך הוצאת הויזה הוא קצר יותר וקל יותר מאשר לבעלי דרכון ישראלי והיא נועדה למטרת ביקור משפחה או חברים, חופשה או קרוז לימודים של עד שלושה חודשים במקרים מסוימים.

מעברים קצרים ומהירים בשדות תעופה באירופה, ללא תורים

דרכון אירופאי מקנה לכם יחס של מקומיים בכל שדה תעופה אירופאי. זה אומר שתעברו בלי תורים, בלי בדיקה קפדנית, בקלות ובמהירות. אם אי פעם עמדתם בתור ארוך לבדיקת דרכונים במעברי הגבול, המעבר המהיר כאזרח אירופאי יגרום לכם להעריך את הדרכון שלכם עוד יותר!

הטבות בריאות והטבות סוציאליות

על פי חוקי חוק האיחוד האירופאי, אזרחי האיחוד האירופאי נהנים משירותי בריאות ציבורי בכל אחת מ-27 מדינות האיחוד. הזכויות לקבלת שירותי בריאות תקפות בכל אחת מה-27 מדינות בכל מצב, כלומר, אתם זכאים לקבל שירותי בריאות גם אם אינכם נשארים במדינה אחת, אלא מגיעים למדינה אחרת. בחלק מהמדינות שירותי הבריאות ניתנים בחינם.

במדינות האיחוד האירופאי ניתנות הטבות סוציאליות והן בולטות במיוחד במקרה של רילוקיישן לפורטוגל. מדובר בהטבות סוציאליות, כמו: קצבאות לילדים, קצבאות עבודה וקצבאות בריאות.תראו כמה אפשרויות מעניק לכם דרכון אירופאי! כעת, לאחר שנחשפתם ליתרונותיו הרבים של הדרכון, נסביר לגבי הזכאות לדרכון אירופאי.

מי זכאי לאזרחות אירופאית וכיצד מממשים זכאות זאת?

ישנן מספר אפשרויות כדי לקבל אזרחות אירופאית ולמממש אותה. חלק מתנאי הזכאות משתנים ממדינה למדינה, אך יש בכל זאת מספר אפשרויות זהות שמקנות ברוב המדינות אזרחות אירופאית. הקלה שבהן היא הוצאת האזרחות ומימושה על פי מדינת המוצא של עד שלושה דורות קודמים. כלומר, במידה וסבים וסבתות ו\או ההורים נולדו במדינות האיחוד האירופאי, אז גם לכם יש זכאות לאזרחות ולדרכון אירופאי.

אך כמובן, זכאות כזאת לא רלוונטית לכולם. ישנן אפשרויות נוספות לקבל אזרחות אירופאית, אך חשוב להבין שהן מצריכות שילוב של אמצעים כספיים, זמן ומאמץ. בהמשך אנו נסביר על אפשרות קלה יותר מהמצוינות מטה. האפשרויות לקבל ולמממש זכאות לאזרחות אירופאית הן (קראו כאן על כל אחת מהאפשרויות בהרחבה (כשהעמוד יהיה מוכן)):

זכאות כצאצאים לילדי מדינות האיחוד האירופאי:

תושבות קבע (התאזרחות)
עבודה
נשואין
עסקים
השקעות נדל"ן והון
מסלולי ויזת זהב

תהליך הוצאת דרכון אירופאי כרוך בהצגת מסמכים רלוונטיים לרשויות או למומחים המטפלים בבקשתכם. אלה יכולות להיות תעודות לידה של ההורים ושל הסבים, תעודות נישואין, אישורי וחוזי תעסוקה במדינות האיחוד האירופאי, אישורים על השקעות נדל"ן והון וכו'. מעבר לאפשרויות המצויינות לעיל, ישנה אפשרות נוספת להוצאת דרכון אירופאי, גם אם אין לכם בדורות הקודמים בני משפחה שנולדו באחת ממדינות האיחוד האירופאי ועליה אנחנו נרחיב.

אפשרות זו היא הוצאת אזרחות ודרכון של פורטוגל שגם היא חברה באיחוד האירופאי. בשנת 2015, נכנס לתוקף תיקון לחוק האזרחות הפורטוגלית ובכך גרם למאות אלפי ישראלים להפוך את החלום על הדרכון האירופאי למציאות.

לפי תיקון זה, ממשלת פורטוגל הכירה בזוועות האינקוויציזיה שארעו במאה ה-15, בשנים 1492 ו-1497 שבמסגרתם נרצחו, גורשו והומרו מאות אלפי יהודים באזור ספרד ופורטוגל. מאז התיקון לחוק האזרחות, האזרחות הפורטוגלית הפכה לזמינה עבור ישראלים רבים ושלל הזדמנויות חדש נפתח, באופן חוקי ומסודר.

על פי התיקון לחוק האזרחות הפורטוגלית, מי שזכאי לאזרחות פורטוגלית ולדרכון אירופאי פורטוגלי הם:

1. יהודים (במקרים מסויימים אפילו מבקשים שאינם יהודים כיום).
2. מעל גיל 18.
3. ללא עבר פלילי.
4. שמשפחותיהם הגיעו ממדינות מוצא המוכרות כקשורות למגורשי ספרד, כשהפופולריות ביותר ביניהן הן: מרוקו, לוב, תוניסיה, אלג’יריה, מצרים, טורקיה, יוון, בולגריה, לבנון, סוריה, איראן ועוד.
5. המחזיקים בשם משפחה מתוך רשימה מוכרת, של מעל 40,000 שמות של הקהילה היהודית בפורטוגל.

איך מוציאים דרכון אירופאי?

הוצאת דרכון אירופאי פורטוגלי נעשית במספר שלבים:

השלב הראשון:

איסוף מידע ובדיקה גניאולוגית, שזו בעצם בדיקת אילן היוחסין שלכם, מה שמהווה את הבסיס הראשוני לזכאות שלכם. אם תבחרו לעשות את בדיקת הזכאות הראשונית דרכנו, היא תהיה ללא כל עלות מצדכם.

השלב השני:

קבלת אישור הקהילה היהודית בפורטוגל – יש פורמטים מסוימים שבהם צריך להגיש את הבקשה, ויש מידע שחובה לכלול בתוכה, כדי שהיא תוכל להתקבל. השלב הזה כרוך גם בתשלום לקהילה עצמה על הבדיקה שהיא מבצעת. מרגע שקיבלתם את האישור, מרבית הסיכויים שגם ממשלת פורטוגל תאשר את הוצאת הדרכון בהמשך, ולכן משלב זה נעשה המשך התשלום מולנו מועדון הדרכון הפורטוגלי.

השלב השלישי:

הגשת בקשת האזרחות לממשלת פורטוגל עצמה.

השלב הרביעי:

קבלת התעודות והמסמכים הרשמיים:
• קבלת תעודת לידה פורטוגלית
• קבלת תעודת זהות פורטוגלית (בשגרירות בישראל)
• הוצאת הדרכון הפורטוגולי (בשגרירות בישראל)

זה כל מה שנחוץ וזוהי הדרך הקלה ביותר כדי שתהפכו לאזרחים פורטוגלים ותקבלו דרכון אירופאי! אנחנו רואים שאין צורך בהון או ברכישת נדל"ן, במציאת חברה שרוצה להעסיק אתכם באירופה או לדאוג שהוריכם וסביכם לא נולדו באיחוד האירופאי.

מדוע מומלץ לבחור בעורך דין להוצאת דרכון?

את הדרכון האירופאי פורטוגלי אפשרי להוציא לבד או להיעזר בעורך דין. עם זאת, ההחלטה להוציא את הדרכון לבד לא תמיד תהיה לטובתכם. על מנת להוציא אזרחות ודרכון פורטוגלי, יש צורך להכיר את הבירוקרטיה היטב ומקרוב, על מנת שלא לעכב את הטיפול בתהליך שלוקח כשנתיים עד שנתיים וחצי. במידה ובתהליך הוצאת הדרכון באופן עצמאי, משהו אחד יילך שלא כשורה, הדבר יעכב את כל התהליך, ללא האפשרות לקבל הסבר מה צריך לשנות או אילו מסמכים נוספים להגיש.

לכן, המחיר שתחסכו עבור התשלום לעורך דין או לחברה הנותנת את השירות, יכול לבוא לידי ביטוי בעיכובים, טרטורים, חיפוש מייגע אחר מסמכים, נסיון להבין איך לתקשר עם הרשויות בפורטוגל ועוד. נכון שהעלות של ליווי מקצועי ברוב המקרים תהיה גבוהה יותר, אך חשוב גם לתמחר כל צעד שלכם בתהליך ואת הזמן שהוא לוקח, כמו הגעה פיזית למשרדי הרשויות, חוסר וודאות בנוגע למצב התיק וכו'.

על מנת למנוע את כל ההשלכות הלא רצויות האלו, אנחנו ממליצים להיעזר בעורך דין או בליווי מקצועי בתהליך הוצאת האזרחות והדרכון הפורטוגלי. עורך דין מקצועי כמו איתי מור, הבעלים של "מועדון הדרכון הפורטוגלי" אמור להיות בקיא בכל הבירוקרטיה בפורטוגל וגם בעל קשרים בקהילה היהודית, במשרד הפנים ובמשרד המשפטים הפורטוגלי. יתרון חשוב נוסף בבחירת ליווי של מומחים הוא העדכונים לגבי השלבים בתהליך.

אינכם צריכים לדאוג ולבדוק כל הזמן מה קורה עם התיק שלכם והיכן הוא עומד כי הצוות שמלווה אתכם עושה זאת בשבילכם. הוא מעדכן אתכם בכל הנוגע לתהליך וגם פותר כל בעיה שיכולה לצוץ בפתאומיות.

טיפים שחשוב לדעת לפני שמוציאים דרכון אירופאי

בתור חברה בעלת התמקצעות ב-150% ובקיאות רבה בכל מה שקשור לתהליכי הוצאת האזרחות, הדרכון ובפורטוגל עצמה, יש לנו מספר טיפים אליכם על סמך הנסיון שצברנו תוך כדי הטיפול באלפי לקוחותינו. במידה והחלטתם להוציא אזרחות פורטוגלית ודרכון אירופאי בליווי של משרד עורכי דין או של חברה המתמחה בהוצאת אזרחויות אירופאיות, אל תקבלו את ההחלטה רק על סמך המחיר המשתלם ביותר.

חשוב לקחת בחשבון לא רק את התוצאה הסופית, שהיא הוצאת הדרכון, אלא גם את אופן הטיפול של הגורם שאותו בחרתם וגם את החוויה וההרגשה שלכם תוך כדי התהליך. תבדקו מיהם האנשים שלצדם אתם הולכים לעבור את התקופה הקרובה, מה המוניטין של המקום, האם הרמה המקצועית שלו מתאימה לכם וכו'. וודאו שאתם מקבלים טיפול מלא, A-Z ושלא תגיעו למצב בו אתם עושים את כל העבודה שאמור היה לעשות נותן השירות.

זה לא רק יהיה מעייף ומייגע עבורכם, אלא בהעדר נסיון, אתם גם עלולים למצוא את עצמכם מבזבזים זמן יקר לשווא בתהליך. בנוסף, וודאו שהגורם שמוציא עבורכם את הדרכון הפורטוגלי בקיא באופן ישיר וספציפי בהוצאת דרכונים פורטוגליים ולא מדובר בשירות נוסף שניתן "על הדרך".

הפרמטר הזה חשוב לאור השינויים והעדכונים התכופים יחסית שנכנסים בתהליכי הוצאת הדרכון, וכתוצאה מכך הצורך להיות עם היד על הדופק, מעודכנים ככל הניתן בכל שינוי של תקנה או דרישה פרוצדוראלית כזו או אחרת. מומלץ להיזהר מגופים שמבקשים מספר דברים מראש, גם אם מבטיחים לקדם את הוצאת הדרכון: צ'ק ביטחון, תשלום מלא על עלות הטיפול בתיק כבר בתחילת הדרך, הבטחות להוציא דרכון פורטוגלי בפחות משנה וחצי.

בנוסף, הזהרו ממי שמסרב לחתום איתכם על ההסכם באופן אישי, דרשו לדעת כמה תשלמו סך הכל, כולל הוצאות וחשדו במי שמפריד בין שכר טרחה להוצאות הטיפול. אם ההסכם מורכב וארוך מדי, הדבר אמור להדליק אצלכם נורה אדומה.

המלצה נוספת שלנו היא לגבי הוזלת תהליך הוצאת הדרכון. במידה ותתגבשו בקבוצה גדולה של מבקשי הוצאת אזרחות ודרכון פורטוגלי, תהליך הטיפול בכם עשוי להיות מהיר ופשוט יותר והדבר יבוא לידי ביטוי גם בתמחור שתקבלו עבור השירות שתקבלו. כמו כן, חשוב לדעת, שמי שבבעלותו אזרחות פורטוגלית, יכול להוציא אותה גם לבני הזוג וגם לילדיו. ובדרך כלל גם על החבילות האלה תמצאו הטבות ייחודיות.

מדוע כדאי להוציא דרכון אירופאי לילדים?

הרבה פעמים אנחנו חולמים להוריש לילדינו, שהם הדבר היקר לנו מכל, לא רק דברים חומריים כמו הון, נדל"ן, עסק, אלא גם דברים רוחניים כמו החינוך והחוויות שהם קיבלו מאיתנו. אך במקרים נדירים אנחנו יכולים לעלות על דעתנו שאפשר להוריש או להעניק להם גם דברים כגון זכויות ואפשרויות שיכולות פשוט לעבור לדור הבא. זה בדיוק היתרון של אזרחות ודרכון אירופאי פורטוגלי.

ברגע שאתם זכאים לאזרחות ולדרכון, אפשר להוציא אותו גם לילדיכם כי הזכאות עוברת גם אליהם ואם כבר קיבלתם אזרחות אירופאית, אז הילדים העתידיים מקבלים זכאות באופן אוטומטי עוד בטרם היוולדם. מעבר לכך, כל היתרונות של הדרכון הפורטוגלי אירופאי שציינו בתחילת העמוד, תקפים גם לילדים כי הם הופכים להיות אזרחים שווי זכויות של האיחוד האירופאי.

אז ברגע שיש לנו הזדמנות פז כזאת, לעזור לילדינו בדרך של הורשת זכויות במדינות האירופאי ובכך להגשים את חלומותיהם, כדאי לנצל אותה! בדרך זו אנחנו מבטיחים לילדינו דרך קלה יותר להגשים את חלומותיהם ולפתוח דלתות, ללא הצורך לשלם עשרות אלפי שקלים עבור מוסד לימודים יוקרתי בארץ או בחו"ל. הדרכון האירופאי יעזור להם כשהם ירצו לטייל בחו"ל, לגור ולעבוד במדינות האיחוד האירופאי ויאפשר להגשים את חלומותיהם ללא אמצעים כלכליים גבוהים.

יתרון חשוב בהוצאת אזרחות פורטוגלית ודרכון אירופאי הוא שזאת אופציה שנגישה לכל כיס ללא הצורך בלקיחת הלוואות או למשכן את הבית. בעצם, על ידי הוצאת דרכון אירופאי לילדיכם, אתם מבטיחים להם יותר אפשרויות ומצליחים לסדר את העתיד שלהם.

אתם רואים כמה יתרונות והטבות יש לדרכון אירופאי לא רק עבור אדם אחד, אלא לכל המשפחה! אנו ממליצים לא לבזבז זמן ולהתחיל את התהליך כמה שיותר מהר, במיוחד בתקופה זאת של הקורונה, בה הזמנים ואופן העבודה ברשויות ובממשלת פורטוגל משתנים כל הזמן. אם יש לכם שאלות נוספות אודות הוצאת אזרחויות אירופאיות ודרכון אירופאי, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונענה עליהן בשמחה.

 

יש לכם שאלות?

פנו אלינו כעת!

072-395-1339
דילוג לתוכן
Thanks! We'll contact you soon.

צרו קשר