מי מאיתנו לא חלם להתעורר למציאות אחרת, לשנות אווירה או לעבור לחו"ל ללא בירוקרטיה מסורבלת וללא קשיים? אילן היוחסין של משפחתינו וארצות המוצא של אבותינו גורמים לנו לתהות מהן האפשרויות שעומדות לפנינו ואם נוכל להוציא דרכון זר כצאצאים של הדורות הקודמים שעלו לארץ ממדינות שונות.

הוצאת דרכון אירופאי היא אחת מהאפשרויות האלו והיא חשובה במיוחד כי הוא פותח דלתות רבות למדינות האיחוד האירופאי ומאפשר לנצל הזדמנויות מרתקות שאין בישראל. עד לפני שש שנים, צאצאים למשפחות שיש להם זיקה לגירוש יהודי פורטוגל וספרד, לא חשבו שתיקון לחוק האזרחות הפורטוגלי שנועד להכיר בזוועות האינקוויזיה במאה ה-16, ישנה את חייהם.

משנת 2015, מאז שהתיקון לחוק האזרחות הפורטוגלי נכנס לתוקף, החלו נותני שירות רבים בישראל, בין אם משרדי עורכי דין או גופים פרטיים להציע את שירותיהם בבדיקת זכאות והוצאת אזרחות ודרכון פורטוגלי והדבר הפך לסוג של ספורט לאומי.

פורטוגל חברה באיחוד האירופאי ולכן דרכון פורטוגלי נחשב לדרכון אירופאי לכל דבר ועניין, ולכן מתיר לנוע בחופשיות ולחיות בכל אחת מ-27 מדינות האיחוד. זה הפך אותו לדרכון נחשק, מה שלצערנו גרם לגורמים רבים שפועלים בתחום לפזר הבטחות להוצאת דרכון אירופאי פורטוגלי תוך זמן שיא ובקלות יתרה.

אז החלטנו לעשות לכם סדר ולהסביר את חשיבות הליווי המקצועי בהליך הנפקת האזרחות, ובתוך כך, כיצד לא ללכת לאיבוד מול אינסוף ההצעות שקיימות בשוק הישראלי להוצאת דרכון אירופאי פורטוגלי.

 

מה חשוב לשאול ולהבין בהליך הוצאת דרכון אירופאי

דיברתם עם ההורים ועם סבא או סבתא, גיליתם שיש למשפחתיכם זיקה לגירוש יהודי ספרד ופורטוגל והתחלתם להתעניין מי יכול לעזור לכם בתחום מבלי להשקיע יותר מדי מאמצים מצדכם. נתקלתם באינספור פרסומות בנושא הוצאת דרכון אירופאי פורטוגלי וכעת אתם לא יודעים במה לבחור.

שימו לב שבהוצאת דרכון פורטוגלי אתם צריכים לקחת בחשבון לא רק את היעד הסופי שהוא הוצאת הדרכון, כי למטרה זו קיימות הרבה דרכים, אלא גם את הדברים החשובים כמו הדרך, החוויה וההרגשה שלכם תוך כדי התהליך. תהליך הוצאת אזרחות ודרכון פורטוגלי אורך כשנתיים וחצי, זה תהליך ארוך מטבעו ולכן מומלץ לגשת לבחירת השירות בהוצאת אזרחות כמו שאתם ניגשים לתהליך בחירת מוסד לימודים או מקום עבודה.

בדרך כלל בבחירה מסוג זה תקחו בחשבון את כל השיקולים, תבדקו מיהם האנשים שלצדם אתם הולכים לעבור את התקופה הקרובה, מה המוניטין של המקום, האם הרמה המקצועית שלו מתאימה לכם וכו'. כלומר, אתם לא בוחרים רק את התוצאה הסופית, במקרה שלנו היא סיום הליך בהצלחה וקבלת הדרכון, אלא גם את איכות השירות, המקצועיות והחיבור לצוות שמטפל בכם.

אז כשאתם ניגשים לבחירת נותני השירות, אלה השאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם: עד כמה החברה/ נותן השירות הזה אמינים ומקצועיים? עד כמה הם באמת מתמצאים בנושא? האם הוצאת אזרחות ודרכון פורטוגלי היא עיסוקו העיקרי או שזהו שירות כדרך אגב, כלומר "על הדרך"?

כבר מהשיחות הראשונות עם נותני השירותים בהוצאת דרכון אירופאי פורטוגלי תוכלו לגבש לעצמכם תשובות לשאלות האלו.

 

ממה כדאי להיזהר בהוצאת דרכון אירופאי פורטוגלי?

חשוב לציין שעד כה הושהה טיפול בכ-15 אלף בקשות להוצאת דרכון פורטוגלי בגלל שתי סיבות עיקריות: טעויות שנעשו בהגשת המסמכים ובקשות "שנפלו בין הכסאות" ונשכחו על ידי מי שהבטיח לטפל בהן. יש לקחת בחשבון שהטיפול בהליך לא מסתיים בהגשת בקשה לאזרחות פורטוגלית למשרד המשפטים הפורטוגלי, אלא כרוך בפעילויות בירוקרטיות נוספות.

קראו כאן פירוט לגבי תהליך הוצאת אזרחות פורטוגלית מול משרד המשפטים

מומלץ להיזהר מגופים שמבקשים מספר דברים מראש, גם אם מבטיחים לקדם את הוצאת הדרכון: צ'ק ביטחון, תשלום מלא על עלות הטיפול בתיק כבר בתחילת הדרך, הבטחות להוציא דרכון פורטוגלי בפחות משנה וחצי. בנוסף, הזהרו ממי שמסרב לחתום איתכם על ההסכם באופן אישי, דרשו לדעת כמה תשלמו סך הכל, כולל הוצאות וחשדו במי שמפריד בין שכר טרחה להוצאות הטיפול. אם ההסכם מורכב וארוך מדי, הדבר אמור להדליק אצלכם נורה אדומה.

 

למה להוציא דרכון עם מועדון הדרכון הפורטוגלי

מועדון הדרכון הפורטוגלי הוקם ע"י איתי מור, עורך דין בעל תואר שני במנהל עסקים, לאחר שמילא תפקידים בכירים בחברות הייטק ומשרדי עורכי דין מסחריים. ב-2015, עם היוודעו על התיקון לחוק האזרחות הפורטוגלי שמכוחו ניתנת האזרחות הפורטוגלית, איתי מור קיבל בעצמו את האזרחות והדרכון הפרטיים שלו ומאז הכל היסטוריה. הוא התאהב בפורטוגל ובמשך השנים רקם קשרים עסקיים וחברתיים עם גורמים ממשלתיים, הקהילה היהודית ואנשי תפעול ואדמיניסטרציה מקומיים בפורטוגל שמייצרים הליך חלק ומהיר.

איתי מור הביא איתו את נסיון הניהול בחברות סטארט אפ וכך הוא מנהל את מועדון הדרכון הפורטוגלי: במקצועיות, דיוק, חדשנות, וגישה בינלאומית פרוטאקטיבית שהביאה אותו להקים גם את התנועה הציונית "מעבר לקשת פורטוגל". אם הרבה חברות התגלגלו לשירות גרידא, אצלנו הטיפול באזרחות פורטוגלית והוצאת דרכון פורטוגלי זה השירות המרכזי ולכן מחובתינו להתמקצע בנושא ב-150%. לשם כך הכשרנו צוותים שכל הזמן מתנהלים בשירותיות ובמקצועיות.

 

התנועה הציונית "מעבר לקשת פורטוגל"

איתי מור לא רק בקיא היטב בכל התחומים שקשורים לפורטוגל ובעל קשרים מקצועיים ועסקיים במדינה, הוא גם יו"ר התנועה הציונית "מעבר לקשת פורטוגל", תנועה שמהווה גשר בין ישראל לפורטוגל ועוזרת להתחבר מחדש למורשת הפורטוגלית. התנועה מונה חברים מישראל וחברים מהקהילה היהודית הבינלאומית ונמצאת בקשר שוטף עם הקהילה היהודית בפורטוגל.

זאת סיבה נוספת לכך שמועדון הדרכון הפורטוגלי זוכה לאמון של לקוחותינו.

 

בקיאות בפורטוגל על כל היבטיה

איתי מור יכול להסביר בקלות ובבהירות כל דבר שקשור לאזרחות פורטוגלית, להוצאת דרכון אירופאי פורטוגלי ולא רק. חברתינו נותנת שירות בכל התחומים שקשורים לפורטוגל: השקעות הון, נדל"ן, עבודה וזיקה בינלאומית של פורטוגל. לנו יש את מה שאין להרבה נותני שירות בתחום – הידע בכל הנושאים הנ"ל והחיבור לפורטוגל.

מעבר להליך העיקרי של הוצאת אזרחות פורטוגלית, אנחנו מטפלים באשרות נוספות כמו ויזת סטודנט, ויזת עבודה, ויזת סטארט אפים ועוד. אלה ויזות שמתאימות אלו שרוצים ליהנות מהאפשרויות של לימודים, עבודה והקמת עסק בפורטוגל אבל אינם זכאים, או שטרם קיבלו לידם את הדרכון, והזמן דוחק בהם.

 

כל העדכונים בהליך – עלינו!

מועדון הדרכון הפורטוגלי דוגל בערכים כמו מקצועיות, אחריות, שירותיות, שקיפות ופרואקטיביות. זה אומר שאתם לא צריכים לפנות אלינו כל הזמן כדי לבדוק מה קורה עם הליך קבלת האזרחות הפורטוגלית שלכם. אנחנו דואגים לעדכן אתכם בכל דבר בזכות מערכת ההתראות שלנו. מערכת אוטומטית, ששולחת לכם התראה על כל דבר שקורה בהליך הוצאת הדרכון שלכם.

 

החשיבות בהוצאת דרכון אירופאי פורטוגלי

לסיכום, דרכון פורטוגלי אומר הוספת רובד חדש לזהותכם וזהות זו משפיעה על הדורות הבאים שלכם. הוצאת דרכון פורטוגלי יכולה לקחת אתכם רחוק וכמו שציינו קודם לכן ממש לשנות את החיים שלכם.

בעולם שבו אנחנו חיים כיום, נדמה שאזרחות נוספת היא לא בגדר מותרות, אלא בגדר מצרך חובה. אין לדעת מה יוליד יום, לא ברמה המדינית ולא ברמה הלאומית, ובטח לא ברמה הכלכלית – עסקים – תעסוקה. בעולם שמשתנה ללא הרף אזרחות נוספת היא בגדר תעודת ביטוח שאסור לזכאים בינינו לפספס.

 

 

 

 

יש לכם שאלות?

פנו אלינו כעת!

072-395-1339
דילוג לתוכן
Thanks! We'll contact you soon.

צרו קשר