איתי מור לווינט: כעת, עם פרסום ההוכחות, כולם עדים לכך שכל הפרשה היא יוזמה של גורמים אנטישמיים. יש לקוות כי הממשלה והמחוקק בפורטוגל יתעשתו ולא ישתפו פעולה עם אלו המבקשים לפגוע בקשר הקרוב והחזק שנוצר בין הקהילה היהודית לפורטוגל".

אתר Ynet סיפר על פרסום הדו"ח של הקהילה היהודית בפורטו עם המסמכים המוכיחים שהליך הנפקת האישורים לרומן אברמוביץ' היה תקין, וכי אברמוביץ' הציג ראיות לכך שהוא מצאצאי מגורשי ספרד ופורטוגל. הקהילה בפורטו מתחה ביקורת קשה על כך שממשלת פורטוגל לא קבעה בעצמה קריטריונים להוכחת מוצאם של מבקשי האזרחות, ועכשיו מפקפקת בקריטריונים ובעדויות שהקהילה  סיפקה לה.

איתי מור, מייסד "מועדון הדרכון הפורטוגלי אמר ל-Ynet:

"ההוכחות בדו"ח הוגשו למשטרה בפורטוגל כבר לפני כמה חודשים, כאשר החלה החקירה באשר לקבלת האזרחות של רומן אברמוביץ'. כבר אז, עם קבלת הדו"ח, התברר לחוקרים כי אין ממש בטענות נגד הקהילה והחקירה צפויה להסתיים ללא הוכחות על הליך לא תקין.
למרות זאת, התקשורת בפורטוגל הפכה את עצמה גם לשופט וגם לתליין של הקהילה בפורטו, והשמיצה את העבודה החשובה שהיא עושה. הרשויות השתמשו בטענות כדי להעביר תקנות דרקוניות, בהליך לא חוקי, שסותרות את חוק האזרחות המקורי בפורטוגל. כל זאת, עוד לפני שהחקירה הסתיימה והממצאים הופצו".
כעת, עם פרסום ההוכחות, כולם עדים לכך שכל הפרשה היא יוזמה של גורמים אנטישמיים", ומסכם: "יש לקוות כי הממשלה והמחוקק בפורטוגל יתעשתו ולא ישתפו פעולה עם אלו המבקשים לפגוע בקשר הקרוב והחזק שנוצר בין הקהילה היהודית לפורטוגל".

קראו את הכתבה כאן

מאמרים נוספים

יש לכם שאלות?

פנו אלינו כעת!

072-395-1339
דילוג לתוכן
Thanks! We'll contact you soon.

צרו קשר