איתי מור: "התיירים הישראלים והיהודים שמגיעים לפורטוגל בגלל המורשת וההיסטוריה היהודית שלה, יחזרו בשל יופיה ועושרה"

בראיון למגזין הפורטוגלי הוותיק והמוביל בענף התיירות Publituris תיאר איתי מור, יו"ר התנועה הציונית "מעבר לקשת פורטוגל" מהו מקומה הנמוך של פורטוגל כיעד תיירותי בעבור הישראלים, לעומת האינטרס הפורטוגלי במשיכת הקהל הישראלי ככוח קנייה חזק, וכמקור רלוונטי ליצירת שיתופי פעולה עסקיים.

וכך הוא מסביר: פורטוגל מזוהה כמדינה בעלת מורשת יהודית והיא זו שגרמה לקהל הישראלי להתעניין בה. תיירים יהודים וישראלים לומדים על הנופים הנפלאים של פורטוגל ועל העושר הטבעי המגוון שניתן למצוא בכל מקום.
מקומות כמו בלמונטה, הרחובות היהודים של פורטו, ליסבון ואפילו קוימברה הם חלק מהיעדים שהקהל היהודי והישראלי מתעניין בהם בשל המורשת וההיסטוריה היהודית שלהם.

עוד, סיפר איתי מור על חיזוק הקשר בין פורטוגל והעולם היהודי שהתחדש בחמש השנים האחרונות, כאשר פורטוגל אישרה לצאצאיה היהודים להפוך שוב לאזרחי פורטוגל. 
עו"ד איתי מור הדגיש בראיון שישראלים ויהודים עדיין לומדים מה יש לפורטוגל להציע כיעד תיירותי. "עד השנים האחרונות היו מעט מאוד פרסומים שניסו למשוך את הקהל הזה. היום, אנחנו במעבר לקשת מספרים על היופי של פורטוגל לקהל הישראלי והיהודי בעולם".

תיירות בעקבות המורשת היהודית בפורטוגל רק התחילה להתפתח, יחד עם זאת איתי מור מדגיש ש"התיירים הישראלים והיהודים שמגיעים לפורטוגל בגלל המורשת וההיסטוריה היהודית שלה, יחזרו בשל יופיה ועושרה כי לפורטוגל יש מה להציע".

מצורפת הכתבה בפורטוגזית

מאמרים נוספים

יש לכם שאלות?

פנו אלינו כעת!

072-395-1339
דילוג לתוכן
Thanks! We'll contact you soon.

צרו קשר