פורטוגל היא אחת המדינות האטרקטיביות ביותר להשקעה בשנת 2021

כאשר אנחנו מחפשים השקעה עם תשואה כמה שיותר גבוהה, אנחנו בעצם רוצים לדעת שמדובר במדינה שאפשר לעשות בה השכרה לטווח קצר ומתבססת על תיירות כדוגמת אייר בי אנד בי.

הנה כמה סיבות טובות כדי להשקיע בפורטוגל ובפורטו בפרט, תראו את הנתונים:

  • על פי המכון הלאומי לסטטיסטיקה בפורטוגל, ברבעון הראשון של שנת 2022 נרשמו יותר ממליון לינות ללילה במקומות לינה התיירותיים של פורטו, מה שמצביע על צמיחה מתמשכת של התיירות בעיר. הנתונים גבוהים בהרבה מאלו שהיו בשנתיים של הקורונה ומאפריל השנה אף חזרו לאלו שהיו ב-2019 ויכולים גם לעבור אותם.
  • מגזין אף די איי מקבוצת העיתון הכלכלי המוביל פיננסיאל טיימס שעוסק במחקר וניתוח השקעות בינלאומיות דירג את מחוז פורטו במדד השנתי שלו "ערים ומחוזות אירופאיים של העתיד" לשנים 2022-2023. המחוז זכה במקום ה-3 בקטגוריית "ערים בינוניות – אסטרטגיית FDI" בזכות בידול האסטרטגיה שלו של משיכת השקעות זרות ישירות. בזכייה שלה פורטו עקפה ערים נחשבות באירופה כמו אדינבורג בבריטניה ובילבאו בספרד.
  • אי וואיי מחברות הייעוץ הכלכלי והמיסוי הגדולות והמובילות בעולם פרסמה את סקר 10 המדינות האטרקטיביות ביותר להשקעה בשנת 2022 ופורטוגל עלתה בו למקום ה-8, מהמקום ה-10 שהייתה בו בשנה שעברה.
    למרות הקורונה, שנת 2021 הייתה שנה מוצלחת לפורטוגל והכלכלה שלה צמחה בקצב הטוב ביותר בעשורים האחרונים. בפורטוגל היו 200 פרויקטים של השקעות זרות שגרמו לה לעלייה של 30% בהשוואה לשנת 2020 וגרמו לה להפוך למדינה השמינית האטרקטיבית להשקעה באירופה.

מיגל פרינהא, שותף בחברת אי וואיי פורטוגל אומר שכלכלת פורטוגל הפגינה חוסן רב כנגד השפעותיה השליליות של מגיפת הקורונה והצליחה לצמוח במחצית השנייה של 2021. "משקיעים זרים לא הפסיקו להסתכל על ההזדמנויות בשוק הפורטוגלי והתוצאות נראות בשטח. אנו במקום ה-8 בכל אירופה ונתפסים כמדינה שאטרקטיבית ביותר למשקיעים זרים ועקפנו כלכלות אירופאיות גדולות וחזקות בהרבה באופן מסורתי".

קראו את הכתבה על הסקר של EY כאן

מאמרים נוספים

יש לכם שאלות?

פנו אלינו כעת!

072-395-1339
דילוג לתוכן
Thanks! We'll contact you soon.

צרו קשר