מי שאוהב לא רק אטרקציות תיירותיות וטיולים וסיורים סטנדרטיים, אלא גם טיולי טבע וטרקים, טיפוסי הרים, רכיבה על אופניים וגלישת גלים, כלומר ספורט אתגרי על כל גווניו, גם בתחומים אלו לפורטוגל יש מה להציע ואנחנו דאגנו לכם להטבות שוות עם החברות המובילות בתחום בפורטוגל ובאי מדיירה.

תהנו!

Surfaventura

בית ספר לגלישה Surfaventura שוכן בחוף העיר מטוסינהוס, הנמצאת 8 ק"מ מפורטו. בית הספר פתוח לאורך כל ימות השנה, במהלך השבוע, בסופי שבוע ובחלק מהחגים. בדרך כלל הוא נפתח ב-10 בבוקר ונסגר סביב שעת השקיעה שמשתנה בין 17:00 בחורף ל-20:00 בקיץ.

בית הספר נפתח ב-2003, רוב השיעורים מתקיימים בחוף מטוסינהוס. חוף זה, עם רצועת החול הרחבה שלו, מבטיח כל השנה את התנאים הטובים ביותר כדי ללמוד גלישה ולהתקדם בבטחה.

בבית הספר מלמדים מדריכים בעלי ניסיון שיעבירו לכם שיעורי גלישה וחתירה וילמדו אתכם באופן הטוב ביותר, בין אם אתם ברמת מתחילים או מתקדמים.

Surfaventura מציע גם את הציוד הטוב ביותר, כמו חליפות צלילה של O’Neill לשעון חורף וקיץ, מכל הגדלים, וגם לוחות רכים, קשיחים, קצרים וארוכים בהתאם לרמה.

יש אפשרות לארגן קורסים מתקדמים לגולשים בעלי ניסיון וטיולי גלישה לחופים הסמוכים שבהן ניתן למצוא גלים איכותיים וללא קהל מתרחצים.

לקבלת הטבות לחברי "מעבר לקשת פורטוגל" שלחו מייל ל-surfaventura@gmail.com וכתבו שהנכם חברי עמותת Over the Rainbow Portugal.

ההטבות הן: 20% הנחה לשיעור גלישה פרטי וקבוצתי, 15% לפעילויות קיץ ועוד (ההטבות לא כוללות הנחה על ארוחות).

Epic Madeira

פעילויות וספורט אתגרי באי מדיירה – אחד האיים היפים בעולם

חברת Epic Madeira מציעה 10% הנחה לחברי "למעבר לקשת פורטוגל" על כל פעילותיה. בעת התשלום עבור פעילות באתר, יש להזין קוד קופון: OverTheRainbowPortugal.

Epic Madeira היא חברה צעירה שנוסדה ב-2013 שעוסקת בפעילויות ובטיולי טבע ואתגרים באי מדיירה. למדריכי החברה ניסיון של יותר מעשור בפעילויות שטח בהרים ובים ורובם הגדול הוכשרו כמדריכי טבע באוניברסיטת מדיירה היוקרתית. ביחד, הם הקימו את החברה כדי לשנות את הגישה כלפי פעילויות ואטרקציות תיירותיות אתגריות והיו חלוצים בתחום פעילויות אלו באי ובנוסף, הם העלו את הסטנדרטים של הפעילויות הקיימות לסטנדרטים חדשים גבוהים דרך הנסיון המוכח של הצוות.

לחברה 3 סוגי פעילויות: טיפוס בקניונים, שחייה וצלילה אתגרית, רכיבה על אופניים.

 טיפוס בקניונים:

מדיירה הוא אחד המקומות הטובים ביותר לטיפוס על צוקים וסלעים, הודות למבנה הטופוגרפי שלו. כל מסלול הוא הרפתקאה וגורם להשתמש בטכניקות שונות כדי להתגבר על מכשולים ומאפשר להתחבר עם הטבע הייחודי של האי. המסלולים כוללים שחייה וקפיצה לתוך המים הצלולים של הבריכות, טיפוס על צוקים, אך החוויה הגדולה ביותר היא שימוש בטכניקות שונות של חבלים כדי לרדת לאורך מפלי המים המדהימים. זוהי ללא ספק פעילות חובה לכולם מלאת כיף והרפתקאות שבה אתם מגלים את הטבע הייחודי של מדיירה.

הפעילות קיימת בארבע רמות: מתחילים, בינוני, מתקדמים ומומחים ונעשית בקבוצות קטנות ובהתאם לנהלי בטיחות.

שחייה אתגרית:

הפעילות מתאימה לכל הגילאים ומתקיימת במים החמימים של האוקיינוס האטלנטי שמקיף את האי, לאורך אחד מחופי הסלעים היפים ביותר של האי. צריך להשתמש במספר טכניקות כדי לעבור את המסלול, בין אם ברגל, בשחייה, בטיפוס או בשחייה. מדובר בשמורת טבע מיוחדת בפארק הלאומי של מדיירה. צלילה למים הצלולים כלולה גם כן.

מסלולי רכיבה על אופניים:

מסלולים בלתי נשכחים מהנקודות הגבוהות ביותר באי למי האוקיינוס, מהצד הצפוני או הדרומי של מדיירה. במהלך הרכיבה תחשפו לנופים עוצרי נשימה. כל המסלולים מותאמים למשתתפים מבחינה פיזית וטכנית ובנויים באופן כזה שניתן לעבור בשטחים שונים, למשל מסלולים בודדים, דרכים אזוריות ישנות וכו'. 

יש לכם שאלות?

פנו אלינו כעת!

072-395-1339
דילוג לתוכן
Thanks! We'll contact you soon.

צרו קשר